FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Planerar att köpa en fax till kontoret. Är det nån här på WN som har någon maskin att rekommendera?
Planen är en pappersfax, om den kunde kopiera enkelt med hyffsat resultat vore det en fördel.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Philips har en bra pryl som går på vanliga A4, både fax och kopiator i ett.
Kostar runt tusingen på Siba, kan kolla exakt modellnamn senare |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Våga vägra.. att inte faxa är en livsstil.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
HP.
Jag har en officejet 5510 på kontoret som mest ska vara utgånde fax, men en LJ 2840 (tror jag) multimaskin hemma. Bläckestrålevarianterna kostar inte många kronor och räcker långt. För inkommande fax tycker jag själv att faxa.se som skickar PDFer till epost blir enklast.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag är hursomhelst mycket nöjd med min och även om den numera har några år på nacken. Trots att det är bläckpatroner så har de inte torkat för mig ens under en hel sommar då den stått oanvänd. Har du redan en skrivare du är nöjd med så kanske det inte är rätt men annars är den otroligt prisvärd iaf. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det för inkommande eller utgående?
För inkommande fax sätter man upp en liten dator som tar emot och mailar vidare som pdf. För utgående kan man ju faxa direkt från samma dator, men lite knöligt om man ska scanna in ett avtal etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
varför inte köra en faxtjänst typ faxa.se ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Har en Brother MFC-7420 Multifunktion skrivare på kontoret... Funkar utmärkt och bra kvalitet..
Skriver ut en 40 sidor om dagen och tonern räcker i 2-3 mån.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kontoret:
HP 2840, multifunktions. Färglaser, fax, scanner, kopiator osv. Supergrym, men lite väl högljudd dock. Riktigt bra pris också! Länk: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010080203 Hemma: HP 3055, multifunktions. Svart/vit lager, fax, scanner, kopiator osv. Supergrym för att vara svart/vit. Tystlåten, bra pris! Länk: http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010092039 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|