FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Efterlyser butiksägare som har möjlighet/vill ha partners som säljer åt butiken genom andra sidor.
Detta är i stort sätt ett rent affiliate tänkade system, dock listas dina produkter direkt på min sida och sista steget, checkout sker hos er. Detta för att ha en så hög sales rate som möjligt åt butiken. Skapar mer pengar för både butiksägaren och sajtägaren. Någon som har liknande lösningar för sina butiker och är intresserade? Någon som är intresserad av att bygga upp något liknande? Skicka ett PM i så fall. /Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Extre intresserad av att få tag på underkläder för tjejer just nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det finns redan. Ska bara luska ut namnet på webbplatsen. Återkommer...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är väl så dittpris fungerar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Fick under sommaren in ett gäng mail.
Dock sökes butiker som har ett system för detta redan, butiker som är intresserade utav att utveckla och sedan tillåta mig och andra sälja. Helt enkelt "Din butik i en ny skepnad". Där säljaren tar X procent för allt som säljs. Finns intresset hos några? ursäktar mina missar till de som inte fick svar från mig. Vill även notera att checkout m.m fungerar lika bra på min sajt. Dvs fungera som hel butik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du menar alltså att du skapar en ny ebutik. Din partner/originalbutiken som har originalet sköter all hantering som försäljning, packning, administration etc. Du har ditt eget påslag/pris.
Alltså som ett rent affiliate system bara ett annat gränssnitt för produkterna. Eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Precis som en affiliate, fast en "hel butik". Bara ett litet steg längre än product feeds som finns hos tradedoubler m.m. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är du intresserad av erotik shop så finns de ett färdigt system redan. adress fås genom pm med tanke på minderåriga besökare man vet aldrig vad dom kan få för sig :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur funkar det rent lagligt, du får ta hand om returer, reklamationer och en massa sånt för besökaren känner bara till den sida där dom köpte skräpet.
Känns lite som att du får fixa till en kundtjänst som tar han om kunderna som vänder sig till den dom tror ligger bakom butiken. Är det något du har tänkt på? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|