FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fungerade rätt okej, skönt att dom äntligen insett att det är smidigt med flikar
![]() Krockade dock med Live Messenger, orkade ej undersöka varför så jag installerade gamla 6.0an istället :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lite svår att installera dock
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Kraschade hårt för mig på första försöket. Sedan försökte jag mig på lite tester. Jag tryckte ner högerknappen på musen och viftade febrilt, men inga musgester. Efter några minuter insåg jag att Opera fortfarande är webbläsaren för mig.
Och det utökade stödet för CSS var väl hypat som bäst. Lite extra, men mycket som snabbt blev fel. Fortfarande ingen "riktig" XHTML verkar det som. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Guld. I mål. Bye bye Fajerflax och Öpera. Tillbaka till den stora massans frälsare.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testade tidigare idag, positivt att webbläsaren stöder IDN-domäner som utlovat.
För övrigt tyckte jag mest att microsoft i vanlig ordning kopierat alla godsaker från sina konkurrenter och blandat ihop dem till en enda rörig soppa. För att spekulera lite, hur lång tid tror ni det tar innan det finns fler ie7 browsers installerade än tidigare versioner av ie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
IE7 kommer att distribueras som en uppdatering, så "alla" som inte inaktiverat automatiska uppdateringar kommer om någon månad ha IE7.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Första säkerhetshålet i IE 7.
http://secunia.com/Internet_Explorer...rability_Test/ A vulnerability has been discovered in Internet Explorer, which can be exploited by malicious people to disclose potentially sensitive information. Som någon skrev på Slashdot: "ha ha". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|