Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Nån chans att få en avdelning för nätverk/partners

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-11, 01:20 #1
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Flitig postare

Tänkte höra, mest med admins här om det finns några planer på att skapa en egen del där man kan posta om länkpartners av mer seriöst inslag samt kanske även liknande för att bygga och stärka sidonätverken och relationer?

Hoppas ni inte tar detta fel nu, är inte ute efter att ge kritik eller leta spamsidor, men det var helt sonika en avdelning jag kände saknades

(Om andra läsare här har förslag på liknande svenska möjligheter vore det väldigt kul om ni ville tipsa, antingen i tråden om det tillåts eller via PM. Har koll på ett par amerikanska men inga svenska faktiskt)
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-13, 00:24 #2
Dynamic Dynamic är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Dynamic Dynamic är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Vet inte om det kanske var vad du menade men där skulle det kanske vara möjligt att få plats för oavlönade- och procentsammarbetsförslag också, då de inte hör hemma någon annanstans idag.

Det är något jag saknar på wn i varje fall. Inte för att det saknas pengar, utan för att jag tycker det många gånger är en trevligare och mer givande sammarbetsform.
Dynamic är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-10-13, 02:37 #3
Flitig postare

Flitig postare

Nope inte det jag menade men jag var väldigt nära att skriva det önskemålet också så jag håller med dig till fullo, vore guld med en avldening för att bygga vidare på sitt nätverk (eller hitta nytt för de som är helt nya, finns ju sånna här också skulle jag tro)

Och sen en underkategori för mer jobb-byten eller oavlönade grejor, har sett det med väl fungerande resultat på amerikanska forum men det kanske inte funkar här?

(återigen, är ju verkligen inte efter att racka ner på WN eller er som sköter det, och hoppas ni bara tar detta som min personliga feedback på vad jag själv skulle se som intressant)
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017