Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Brainbench

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-18, 16:02 #1
rille77s avatar
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
rille77 rille77 är inte uppkopplad
Medlem
rille77s avatar

Har sprungit på ett ställe som heter Brainbeach som erbjuder tester och certifieringar inom de mest skillda områden.

Skulle nu vara kul att få veta om det finns nån som har testat dom, kanske gjort några tester eller tagit någar cert.

Alla erfarenheter av dom är välkomna att luftas, så att man kan få en uppfattning om det är något som man kanske skulle ta och satsa på dom ligger ju i en ganska bra prisklass på sina test bara $49.95
rille77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-19, 00:08 #2
NuCos avatar
NuCo NuCo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2003
NuCo NuCo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
NuCos avatar

Reg.datum: Apr 2003
Tja

Jag har ett cert från dem som jag tog för länge sen .. Dem är helt ok .. du får tom certet hemskickat
och utskrivet så du kan rama in den...

Är certifiered Windows98 Power User ... B)

Har för mig att dem även har en del gratis cert... Prova dem så får du se hur proven ser ut etc...

Lycka till!
NuCo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-23, 00:44 #3
Peters avatar
Peter Peter är inte uppkopplad
Medlem

Peter Peter är inte uppkopplad
Medlem
Peters avatar

läste först ditt inlägg som "brainbench" istället för "brainbeach".. har aldrig hört talas om det senare, men detta är vad jag har att säga om brainbench iaf

gjorde ett antal prov där på den tiden det var gratis.. upplevde frågorna som ganska lätta, om man var intresserad av området behövde man verkligen inte läsa på innan man gjorde själva provet. om jag minns rätt så fanns tre olika betygsnivåer när jag gjorde det, underkänd / godkänd / master.

själva certifikatet eller vad man nu ska kalla det ser ganska seriöst ut, vågigt papper med guldklistermärke på om jag inte minns fel :P säkert jättebra att visa upp för nån som inte har så bra koll, men tvivlar dock på att "större" företag bryr sig om deras certifikat eftersom det inte är något som talar om att det verkligen är du som gjort provet, eller att du inte slått upp alla svar på nätet undertiden du gjorde provet..

kan även tillägga att det tog ganska lång tid (X antal veckor) innan man fick sitt lilla papper hemskickat..
Peter är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017