FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min domän "psychedelic-visions.com" säljes då min server stängs ner inom kort och jag redan har "minmening.com" tillhans. Något bud?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag ser inget värde över huvudtaget i denna domän, hade inte gett en femma ens..
PR0, inget tidigare innehåll, ingen type-in, felstavning eller ens möjlighet till att etablera en lätt ihågkommen tjänst på namnet. Rätta mig gärna om jag har fel...
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inget tidigare innehåll? Min sida har legat på den adressen i nästan ett år innan jag bytade till minmening.com (som råkar vara tämligen eftertraktad faktiskt) Jag skapade siten för att mina alster fanns där (dikter, noveller, artiklar) och då de gick i en lite mörk bana så blev det ett passande namn. Tänkte inte på felstavningar, antal träffar och sånt när jag skapade den och gör det fortfarande inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller delvis med att namnet är inget av intresse. Vem vill ha ett namn som många kommer att ha svårt att stava och med ett tankesträck i mitten. Bara jobbigt namn. Blir du av med det för registreringsvärdet så skulle jag bli förvånad. Men, men....det finns ju kanske något som kan känna igen sig i namnet, man vet aldrig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är ett rätt snyggt namn, men jag håller med ovanstående om att det nog inte finns något större ekonomiskt värde i det.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag bryr mig inte så mycket om pengarna som så, betalade 90 spänn för domänen så det är ju lugnt men tänkte att om någon fastnade för namnet så är den tillgänglig när som helst.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|