FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag tänkte registrera mig ett personlig domännamn som jag ska använda till min egen hemsida. På hemsidan så skall jag presentera mig själv och lägga ut CV m.m. Mitt namn är Ulf (Johan) Lundqvist, och jag skulle ju vilja ha något enkelt och "snyggt" relaterat till namnet ;-) ulflun.se är uteslutet... Snälla hjälp mig!!! ![]() OBS! Det behöver absolut inte vara .se! Tack på förhand! ![]() MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite tips på domännamn som verkar lediga:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() ![]() ![]() Hade exempelvis varit perfekt med exempelvis uffe.se, ul.se :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle kunna ta något som relaterar till din verksamhet. Eller ännu bättre, något som relaterar både till verksamhet/hobby/personligthet och namn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
uffes.eu ulfs.nu
dessa då ? Du kan inte begära för mycket eftersom du inte har något speciellt ovanligt namn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
# Copyright © 2006 II-stiftelsen. All rights reserved. # No data found.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Den är ju grymt genialisk men ändå personlig! :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, jag tycker ovanstående har lykats bra med en personlig och rolig url/anv namn iaf.
![]() Om jag skulle lista alla användarnamn jag kan komma ihåg på rak arm på wn skulle definitivt ovanstående vara med på den korta listan. Trots att jag aldrig direkt pratat med personen. Det är enklare att komma ihåg ett långt namn som är udda och lite roligt än att komma ihåg ett kort namn, tex tvåstavigt som inte har nån tydlig innebörd. Det tycker iaf jag. Vad tycker ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder bokmärken :P
|
||