FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Så off topic som det kan bli...
Projektor - ASK Impression A6 XGA, säljes! Bild: http://www.projectorcentral.com/img.cfm?pid=1205 Säljes vid snabb affär för 3000 SEK (inköpt privat, ej moms) Maxupplösning 1024x768. 667 lamptimmar (lampan ska hålla ca 2000-2500 lamptimmar). Säljes pga en röd rand på ca 1-2cm (vid 90" proj) som ligger längs med konturerna på projiceringen, förmodar att det är en fysisk justering av lampan eller dylikt men pga att jag köpt ny projektor för ett halvår orkar jag inte bry mig om det, förmodligen fixar den händige det utan några större problem... vill bli av med den eftersom den bara "ligger och skräpar". Säljes i befintligt skick med projektor, kablage & väska. OBS: Endast VGA-ingång med kablaget jag har, ej composite. Intresserad? PM'a. Skickas endast vid förskottsbetalning, inga dryga postförskott där mottagaren aldrig löser ut paketet. Alternativt kan den hämtas i Kristianstad. Mvh, Tobias
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sälj den hos oss..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför inte på blocket.se? ;)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För att lägga till en sak till, det är ett väldans schysst pris för en projektor, därav tänkte jag va schysst o släppa den här först. Man slipper dessutom alla folk som inte har pengar & bara mailar för att fråga massa...
Ska den ut nånstans ska den till blocket.se där jag vet att jag säljer den inom 3 timmar ;) I mina ögon finns det inget som kan konkurrera med blocket.se i dagsläget, jag har fått sålt allt jag nånsin lagt ut där de 4 senaste åren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med ang. blocket.se :thumbsup:
Skulle inte tackat nej till projektorn om jag ändå hade plats för den :/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
En liten fågel visslade i mitt öra att popmart öppnar inom en vecka.... /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sätter man ut projektorn på t.ex. Tradera till det priset borde det inte ta alltför lång tid att få den såld heller.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|