FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Läste nyss på Loopia att dom bjuder på 50 % om du köper webhotell samt en gratis domän, vilket låter helt nice. Men frågan är då, finns det någon hake som ni märkt? Dom har inte skrivit ut vilka domäner det är, så då får man en gratis .nu? Vet inte om detta blev rätt forum, men aja.. =) Tack för ett intressant och bra forum för övrigt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Enklast , maila och fråga dom.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mjo, men jag tänkte och pröva här först då det är helg och jag tror dom inte jobbar då, eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De har väl öpper i helgen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det är precis som dom skriver
50% på alla kostnader och domänen får du gratis.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tomtarna på Loopia jobbar väl mer eller mindre dygnet runt alla dagar i veckan?
Vi köpte en domän av dem kvart i tio en söndagskväll, en och en halv timma senare hade de manuellt godkänt den och reggat den. Det kallar jag service ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De flesta webbhotell jobbar nog mer eller mindre dygnet runt i viss omfattning. Personligen tror jag att jag lägger 12 timmar per dag aktivt i genomsnitt - de anställda jobbar inte fullt lika mycket dock.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
haha,
jag fick svar 23.15, hur nu det funkar på en fredagskväl.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Kunderna sitter oftast vid datorn på kvällar/helger och framförallt då det kan uppstå frågetecken, helt normalt förfarande enligt mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Loopia.se är det absolut bästa webbhotellet på marknaden igår, idag och säkert imorrn! Jag har haft http://www.hojsnack.com där i många år och hela tiden med bästa support! Aldrig några problem...
Tveka inte på att anlita Loopia.se, dyrare än andra, men det är det värt! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|