FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag sökte lite här på WN men hittade ingen tråd om underhållsvärdet i brev man får från TBA media.
Mitt nystartade företag heter ****** ***** Webbkonsult. Både .se och .com är registrerade i min ägo, men det har TBA förmodligen inte kollat. Dom har gissningsvis inte heller läst vad företaget heter utan skickar detta "erbjudande" till alla nya företag. För varför skulle jag vara intresserad av "valfritt svenskt domännamn" då jag redan har det? Dessutom kan man ju garva läppen av sig åt den lilla notisen om att det är "GRATIS! Värde 950:-" :lol: 95:- månaden för domän med epost, ex moms. Wow vad bra pris. För 195:- får jag även en "gratis hemsida". Hmm, gratis fast med månadsavgift? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Lurar många godtrogna företagare. Det är inte webbmasters de riktar sig till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror inte det handlar så mycket om namn eller bransch eller att skapa underhållning. Utan TBA köper löpande adresser till alla nyregistrerade företag och skickar ut detta erbjudanade. Jag kan lova att långt ifrån 100% av dom som får erbjudandet är intresserade, men jag kan även lova att dom tjänar bra med pengar på dom som är intresserade.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vet, jag vet. Men detta tycker jag ändå var underhållande...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är smart av TBA Media, torbjörn vet vad han gör.
Plus, jag tror nog att TBA har rätt bra service på sitt hotell. Det är vad jag tror iaf. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|