FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
TV4 och Expressen vill ta upp kampen mot prisjämförelsesajten Pricerunner.com och Kelkoo (för att inte glömma alla de andra).
Bilder och användarvänlig design ska locka ovana konsumenter att handla på nätet. Sist TV4 och Expressen försökte sig på ett gemensamt projekt var väl Koll.se (som skulle konkurrera med Blocket).. alla vet vi ju hur det har gått.. Mer info hos Dagens Media /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ær detta ett uppkøp eller något egetuvecklat? Før vad ær eller vad har isåfall prisdirekt.se varit?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Kolla längst ner... vadå fullt med nyckelord och inbäddad copyright i texten...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg design iallafall. Ska bli intressant och se om det slår igenom!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
HaHa tvättmedeldesign, det stämmer verkligen, trots det ganska snygg och stilren.. blir intressant att se kriget om köparna, nån som har nån koll hur det gått för prisjakt är de 3:a och kelkoo 2:a mest använda eller är det tvärtom?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har inte elgiganten registrerat "det är dumt att betla för mycket" som varumärke?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Inte tänkt lämna in ansökan om, utan när ansökan är inlämnad.
Enligt PRV Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns några internationella spelare som lär dyka upp snart också