FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Visseligen skulle det vart någon exe fil med också, men att folk fortfarande ens försöker.. Någon som vet mer om ämnet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser ut att vara gjort i .NET .. har inte orkat rota något mera. Men blev minst sagt förvånad när jag fick ett spam på svenska med bilaga till mina internationella sidor.. vetetusan hur de kan ha fått tag på de email-addresserna faktiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick ett jag med och det åkte i papperskorgen lika snabbt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Även jag har fått det till ca 50% av mina domäner. Man kliade sig lite i håret när man fick det på svenska (om än dålig sådan)
Finns det ens något e-postprogram som människor med lite lägre datorvana använder som tillåter *.exe filer? Känns som det skulle kunnat få lite mer genomslagskraft om det var i ett annat format. /Anders Holgersson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Även jag fick.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag fick det till en emailadress ja inte andvänt på över 3 år.. har ingen sida på domainen heller..
Fick alla det från info (*) amazon.com? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått tre idag. Det senaste skulle då vara från dell. Usch ja...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag fick mitt från [email protected]
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick mitt från [email protected]
Det var adresserat till förra ägaren av domänen och trodde nästan att det var en riktig räkning först. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |