FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte bara delge er min ordentligt lustiga uppvaknande imorse
Precis innan jag vaknade upp, nån nanosekund så drömde jag att jag låg i sängen och rökte (vilket jag vanligen inte gör) och tappade ciggen så jag brände mig på armen för de gjorde ont som f*n. Var nog lika mycket vaken som jag sov, men jag sträckte mig ner dit det gjord ont och tog tag i "ciggen" och förde den mot munnen. Då vaknade jag av ett lustigt ljud. BZZZZZZZZZZZZZZ, öppnade ögonen och tittade, höll i en förbannad humla mellan fingrarna, och de va den som hade stuckit mig på armen :P Värsta uppvaknandet på länge, men lite skojj var det i efterhand :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
haha, tur att du vakna när du vakna så det inte hade blivit en kalle anka still :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
fan vad underbar historia
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ganska vanligt att saker som händer runtomkring än blir till drömmar.
T.ex så vakna jag upp av att jag blödde näsblod och drömde att jag blev knivskuren.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Några månader efter man slutat röka är det många som drömmer att de börjat. För mig har det hänt ett antal gånger men slutat efter ca 7-8 år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
en gång drömde jag att jag inte kunde sova på hela natten, blev måttligt förvånad när jag vaknade på morgonen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
När jag gick i högstadiet/gymnasiet hade de precis infört ett kölappssystem för kassorna i butiken där min mamma jobbar.
En morgon drömde jag att jag var där och väntade på min tur. Det tutade och tutade... och tutade. Men det blev aldrig min tur. Efter en stund vaknar jag till och inser att det inte alls är ett tut för att det blir nästa persons tur - utan att det är alarmet på min klockradio.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|