FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rensat lite bland domänerna som ska väck, alla är inte mina utan säljs åt kompanjon, endel är äldre, andra nyare, har kommit upp lite nya grejjer som tar all tid.
Snack om hur bra dom är eller hur dåliga dom är behövs inte, är det inte intressant, skriv inte. Bud i tråden eller PM, skippa idiotbud, jag vet vilka som ger nåt och vilka som inte gör det. Då JX/QU är ombud sköts ägarbytet därigenom. Statistik finns på alla domäner om sådant önskas. Som vanligt när jag säljer domäner är jag inte ute efter miljonklippet utan bara sälja domäner som jag inte har tid att meka vidare på. Uppdaterat listan längre ner... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Reviderat listan lite.
De flesta domänerna har runt 10-20 unika per dag. Va inte rädd att ge bud ![]() Skippa dock frågor "vad vill du ha", de besvarar jag inte ens. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Endel domäner kvar.
Ni som blitt lovade domäner som är borttagna ur listan, PM;a igen då jag drulat bort meddelandena. aktuell statistik kan tas fram om så önskas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har skickat ett bud via PM men lite dålig respons?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Uppdaterad lista.
Bud som gäller. Säljes med innehåll i de fall det finns något att tala om. 24pc .se elektronikportalen .se fritrafik .se globaldimming .se myter .se russians .se Teknikfixarna .se teknikportalen .se trapp .se ungdomssidan .se voxbox .se zon55 .se / .net / .org / .biz |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|