FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Står i valet och kvalet om jag skall behålla sluta.se eller sälja den vidare.
Därför undrar jag nu två saker: 1. Vad skulle ni värdera den till? 2. Har ni några bra idéer till vad jag skulle kunna utveckla för webbplats där? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
1. Mellan registreringspriset och 1000,-
2. Kanske en artikelserie om hur folk borde sluta med att registrera domäner de inte vet vad de skall ha de till och sedan fråga vad de skall göra med de på ett forum..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
0-1200 kr är den värd
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
En webbplats man skulle kunna utveckla är en sajt kring att sluta på sitt jobb. Nyheter kring villkor, politisk debatt, problematik m.m. Information och guider typ "Detta skall man tänka på". Forum där man diskutera, ställa frågor etc.
En annan variant är guider kring att komma ur beroenden och destruktiva beteenden: sluta.se/roka sluta.se/dricka sluta.se/spela sluta.se/porrsurfa Obs, att jag inte lägger någon moralisk värdering i det ovanstående - bara idéer vad man kan göra med sajten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sluta.se låter som att bli blind...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
*domainname.name: sluta.se *domainname.status: REGISTRERAT *domainname.regdate: 2006-07-11 Jag blir väldigt nyfiken, vad har hänt timmarna mellan att ni registrerade domänen och bestämde er för att sälja den? Eftersom projektet inte längre intressant/möjligt att genomföra finns det inget som hindrar er att berätta. Kom någon konkurrent imellan i sista minuten? Sådana faktorer har betydelse för den som eventuellt ska överta domänen från er. Väntar förväntansfullt på ett svar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sluta.se är en snapback. Där är förklaringen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han lade in beställningen kanske för 3 månader sedan och därför har hans idé försvunnit ut i tomma intet.
(Jag blir bara allmänt trött på folk som köper domäner och har inga ideér.....och sedan frågar eller vill sälja de här idrekt efter köpet.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|