FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Pengarna på mitt konto tog slut förra veckan och jag skickade direkt in nya pengar. Dessa registrerades på kontot i måndags men mina kampanjer är fortfarande "Tillfälligt avstängd". Jag mailade direkt i måndags och fick svaret " Jag har granskat ditt konto och sett att din överföring kom in på kontot den 10 juli. Jag har vidarebefordrat frågan till vårt betalningsteam. De undersöker för närvarande situationen och vi kommer att kontakta dig så snart vi har hittat en lösning. Vi ber om ursäkt för eventuellt besvär och tackar för ditt tålamod." Mitt tålamod börjar faktiskt tryta, finns det nån man kan ringa för att få lite fart på detta? Tycker det är lite tråkigt att en sån här stor aktör som är så dominerande i sitt gebiet inte kan ha bättre koll på grejerna och erbjuda t.ex. kortbetalning så det går lite fortare att fylla på kontot? Dessutom så bör jag väl kunna köra igång när jag väl fått in pengarna på kontot... Jag förlorar pengar varje dag som mitt konto står stilla... (Och ja det var mitt eget fel att kontot blev tomt, jag höll inte ordentlig koll och var upptagen med annat) Mailet avslutas med "Vi ser fram emot att ge dig den mest effektiva annonseringen som finns." Jo effektivt ja... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe, du får nog snällt vänta.
Själv låter man de bara dra skitet från kreditkortet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
?
Jag hittade bara alternativet att betala via bankkonto? Jag kanske valde nått fel när jag startade kontot? Krediten/kontot är inte slut :P Edit: Hmm hänger representater från google här på forumet eller? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|