FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Söker efter att företag när det gäller att ta hand om transaktionerna när det gäller kortbetalning. Söker efter ett tillförlitligt företag som inte tar ut hutlösa priser på de transaktioner som görs. Men utan att tumma på kvalitet alltför mycket. I mitt fall ligger priset på huvudprodukterna runt 20 000 kr, sen finns det reservdelar/tillbehör för omkring 500 - 1500 kr Någon som kan ge mig tips på någon leverantör utifrån mina kriterier? /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Samport är ju billigast och en av dem bästa. Mycket duktiga på vad de gör. Sen måste du ha ett inlösenavtal, och det är förmodligen där skon klämmer. Ta kontakt med HSB, Nordea, SEB (Euroline) och Föreningssparbanken kan du strunta i. De tar ändå mer än vad du kan tänka dig, vet ingen nätbutik som kör FSB men bra priser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tackar tackar!
Citat:
/Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det inte SHB, Svenska Handelsbanken, som avses?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Han menar nog Handelsbanken.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Yes, SHB = Svenska Handelsbanken
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi har arbetat med ccbill i flera år och det har funkat kanon.. Lätt att sätta upp, bra service och många funktioner som tex residual incom app med flera.. Finns säkert många andra liknande ccbill men det är dem som jag använder o rekommenderar.. Har dem på att 20 tal siter o det funkar som sagt bra..
Best, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
CCBill tar en rätt saftig % dock?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hum, har ccbill ett api? hittar inget när jag snabbt sökte igenom siten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så, allt det där med paynova, pay&read, samport är kortbetalningsleverantörer och sedan måste man ha något inlösenavtal? Kan någon förklara lite mer. Hur bär man sig åt? Vad gör en "inlösare" kontra "kortbetalningsleverantör". |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|