FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har vi öppnat SMSTjanster.se igen... med ny design lite små ändringar i funktioner osv.
- Det du kan göra är att Registrera dig, köpa sms i olika pris paket.. beroende på hur många du köper ju billigare blir det per sms. - Du har en egen telefonbok, du kan betala med kredit kort och Payson. - Du får ditt egna nummer som avsändare = svarar dem du skickar till får du smsen till din mobil. - Du kan gå tillbacka och se dina sms du skickat. Det är ungefär vad som finns just nu, vi kommer jobba med andra tjänster runt SMSTjanster.se och bland annat är det räknat med att komma påminelse på TV program, Kalender med påminelse funktion genom SMS mm. Vi kommer också lanser vårat egna gjorda SMS program så du smsar genom oss med ett program på datorn så slipper man logga in varje gång på sidan. Men vi kör också cookies på sidan om man vill använda det. Jag vill nu höra vad ni tycker om design, funktioner, kanske tipsa om nya funktioner osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag har några anmärkningar: - Bilden på första sidan (den med texten "SMS", mobiltelefonen och ett kuvär på") har för dålig kvalitet! Ta bort den eller ersätt med en bättre. - Jag skulle gärna vilja veta priser innan jag registrerar mig. - Jag tycker inte om teckensnittet i menyn. För fet tycker jag. - Hörnen är knaggliga. - Jag tycker inte sidan är så säljande. Ni borde kanske ha någon säljande sloggan. Ex "Skicka SMS billigt och enkelt från datorn". Exempel på en säljande hemsida: http://www.haveamint.com/ (även om den inte handlar om SMS). Annars ser det bra ut ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför står inte det på hemsidan som du berättar om i ditt inlägg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ska kolla på detta, kanske ska lägga till mer info på sidan innan registreringen... och priset är också en stor miss..
ska fixa detta, tack för tipsen. fortsätt gärna¨tipsa jag läger nu in ett testkonto i huvud inlägget, glömde det Edit: det gick ju inte att redigera så här kommer test konto: 0123456789 logga in med det som både lösen och mobil nummer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Ni borde även ha meta-taggar för att öka resultatet på sökmotorerna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hittar typ 10 stavfel, tipps gå igenom sidan innan ni öppnar den !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Med Firefox och 1280x1024 upplösning blir det inte så snyggt på "Om sidan"-sidan, sista raden med text går in under bilden med en mobil och texten SMS - ser inte så bra ut, borde vara en rak vänsterkant för den texten.
Dessutom vill jag kunna logga in direkt på första sidan - med ett formulär direkt, utan att behöva klicka på logga in. Gillar inte heller riktigt den vanliga länkfärgen som används för vissa länkar - den gråa, vill ha lite mer kontrast till bakgrunden. Annars inga konstigheter vad jag hittat - simpelt, enkelt och rent |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tackar, ska kolla på det där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
tillbacka -> tillbaka....exempel på stavfel, eller type-o
Ha en tabell som visar priserna för de olika prisnivåerna. Jag tror knappt att någon orkar läsa igenom hela texten. I ärlighetens namn är den inte så intressant. Tänk dig att någon skulle ge texten 5-7 sekunder, vad skulle du ha med då? Sen tror jag att texten i allmänhet är skriven utifrån dig själv och inte med besökaren i fokus. Försök tänka dig in i vad en besökare på sajten troligtvis vill förstå när han besöker sidan...och förmedla det i en text eller tabell så att man kan förstå det på 5-7 sekunder... Jag gör själv samma fel hela tiden, det är svårt med bra texter ![]() Snygg och enkel design annars. Sidan ser "aptitlig" ut! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lite marknadsföringstrix typ några sms GRATIS när du reggar dej (och betalar för många fler, naturligtvis) Säljande texter är bra. Varför inte en mobilladdning och lite ringsignaler också?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|