FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hejsan alla!!
Jag sitter och jobbar med ett excellark där jag skall lägga upp fält för val av personer, avdelningar, ärenden etc... För att inte ge användarna allt för stora "friheter" så skulle jag vilja införa någon form av begränsning. På webben finns ju scrollmenyer där admin har lagt till förvalda alternativ. Kan detta göras i excell? Om inte tas förslag gärna emot... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Högerklicka på en cell > Skapa lista ... sedan gäller det att ta med rätt data och sortera rätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Se http://office.microsoft.com/training/train...=RC010801391053 för mer information
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tackar, tackar!!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|