FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Åker om några dagar till USA på semester och kom nu på att det kanske är olagligt att ta med sig lite snus in i landet. Är det någon som vet vad som gäller eller vet var man kan hitta information om detta ytterst angelägna ärende?
![]() Edit: Gäller delstaten Kalifornien |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är lagligt, bara ta med. Min bror brukar ta med sig rejält då han åker "hem"
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har bara hört att det är Island som det inte är lagligt (jag har rest in i de flesta länder, bortsett från i Afrika och SydAmerika). Alla undrar va det är men det är inga problem, fick faktiskt en Vietnamesisk tulltjänsteman att prova när han jobbade... (stackars sate)...
Mvh/Henrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Brorsan var till England för några månader sedan och där är det olagligt. Vet dock inte hur det är i USA.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja ta med dig så det räcker..
För tar det slut där har du bara snuff att köppa, och det är fan inte alls likt snus.. Känns som man käka gräs eller nått sånt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tur man inte har dessa besvär :lol: Fast iof har jag svårt att jobba utan koffein
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha, ja ska jag vara ärlig så köper jag snuset åt min kompis jag ska våldgästa en vecka. Snuset är inhandlat och jag får väl hänvisa till er här på WN ifall jag fastnar i tullen :P
Kanske ska kika på vad "rättsvillfarelse" heter på engelska också, ifall det hjälper där borta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är inte olagligt i england, du fåpr ta med dig en rimlig mängd för personligt bruk.
![]() (källa: http://www.aftonbladet.se/vss/resor/...766953,00.html ) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|