FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Ok, har tillsammans med Logicfive skapat en VM blogg som frekvent kommer uppdateras ändå tills slutet av VM av 4 fotbollstokiga bloggare. Nu vill vi gärna ha feedback på design och förslag på innehåll på en sådan blogg. Vad vill folk läsa om?
Se: VM blogg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle vilja se något passande till headern, loggan.
Passande till själva bakgrunden som just nu är en gräsmatta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
![]() innehåll då, är det något speciellt ni vill läsa om? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då jag inte är någon bloggläsare själv så lämnar jag de kommentarerna åt andra men kan passa på att påpeka att Ecuador stavas med 'c', inte med 'q'.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du vill alltså ha feedback på en sajt där du endast ändrat bakgrunden? *host* gratis länk *host*
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
En helt nyskapad tråd ger föga hjälp för placering i sökmotorer eller hastighet som spindlarna besökare sidan. Jag har ett 80-tals sidor med minst PR3 att länka från och det finns rätt många bättre sätt att få inlänkar på, det var inte målet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Innehåll:
Vad ni tycker om spelen och spelarna. elaka som snälla kommentarer Matchresultat Info om spelhjältarna (de om som just nu gjort bra ifrån sig) Spå framtiden (vad tror ni händer) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
"Hand of God" - kan det vara en kategori eller är jag för gammal helt enkelt? För de som inte vet om detta så spelade Maradona handboll och kastade in bollen med handen och domaren såg inte ett skit. Guds hand är alltså fuskkategorin
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|