FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Bästa internetbackings anlitare,
Vi har blott bestГ¤mt nГҐgra fГҐ dГҐliga bemГ¶danden att trГ¤nga in Ert konto frГҐn olika dator. PГҐ denna orsak Г¤r Ert konto tillfГ¤lligt blockeradt. Att aktivera Er internetbacking skall Ni titta pГҐ Ert konto och verkstГ¤lla den aktiveringsprocedur. Aktiveringsprocedur verkstГ¤llas inom 24 timmar efter meddelandet. Att bГ¶rja aktiveringsprocedur knГ¤ppa pГҐ adressen nedanfГ¶r: https://online.nordea.se/verify.asp?verificationstart Tack fГ¶r Er medkГ¤nsla och medhГҐll Nordea.se SГ¤kerhetsavdelning * Var sГҐ god att inte svara pГҐ meddelandet emedan skikades det autimatiskt och Г¤r blott en underrГ¤ttelse. -- Någon annan?
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag fick det också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vem på WN går på sånt här? Sist lyckades väl de bara lura en enda svensson-surfare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
"Phising" *fniss*
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Ett till;
BГ¤sta internetbackings anlitare, Vi har blott bestГ¤mt nГҐgra fГҐ dГҐliga bemГ¶danden att trГ¤nga in Ert konto frГҐn olika dator. PГҐ denna orsak Г¤r Ert konto tillfГ¤lligt blockeradt. Att aktivera Er internetbacking skall Ni titta pГҐ Ert konto och verkstГ¤lla den aktiveringsprocedur. Aktiveringsprocedur verkstГ¤llas inom 24 timmar efter meddelandet. Att bГ¶rja aktiveringsprocedur knГ¤ppa pГҐ adressen nedanfГ¶r: https://online.nordea.se/verify.asp?verificationstart Tack fГ¶r Er medkГ¤nsla och medhГҐll Nordea.se SГ¤kerhetsavdelning * Var sГҐ god att inte svara pГҐ meddelandet emedan skikades det autimatiskt och Г¤r blott en underrГ¤ttelse. --- Länken går till; http://www.nordea-secure-access.com/loggain
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag fick 2...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Japp nu har jag fått två också, började känna mig lite utanför, och där åkte domänen panhandle.rr.com in i spärrlistan, skall nog lägga till rr.com också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Så länge banken kör med ett så sätt inte allt för stabilt och säkert system så kommer det fortsätta.
Räcker ju med att någon går på med det så gör dom "vinnst". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|