FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vill bara passa på att tipsa om mitt gamla favoritinterface till MySQL. Jag använde det på min förra dator, och kom inte ihåg vad det hette förrän nu.
MySQL Control Center, alias mysqlcc är det jag tänker på: http://dev.mysql.com/downloads/other/mysqlcc.html Nu var det ett tag sen jag använde detta program (laddade nyss ner det), så det är möjligt att det finns bättre alternativ i dagsläget som jag inte känner till. Dock är detta program gratis till skillnad från exempelvis MySQL Front. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Till skillnad från så är dock MysqlCC plattformsoberoende (Win32, Linux, MacOSX). Har dock fått MYSQL-Front serial från en av dev killarna (Som tack för att jag rapporterat ett antal allvarliga buggar). Rapportera buggar, och du får en serial och ett stabilt program som tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har använt mysqlcc bra länge nu. Skulle inte klara mig utan det. Mysql Query kan slänga sig i väggen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() EDIT: Ok, jag skulle visserligen ha kunnat fortsätta att använda MySQL Front i begränsat läge efter dessa 30 dagar, men jag avinstallerade programmet och letade reda på mysqlcc istället... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
"The link you requested was not found.". Vart kan man få tag på mysqlcc nu? Har tarbollen på kontoret men jag skulle gärna använda det hemma nu i helgen.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|