FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är så att min konkurent använder Canon,HP och flera skrivartillverkarens logotyper/skrivarbilder.
De har en Disclaimer längst ner på sidan men min fråga är, får han göra så? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Gäller frågan huruvida du får använda dem själv så bör ju enklast vara att kontakta respektive organisation och fråga.
Är det copyright du menar i rubriken?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm ja, det e copyright såklart, fick hjärnsläp
![]() grejen är att jag är nästan helt 100 på att han inte har frågat företagen då det gäller bläckpatron påfyllning heh! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det går ju alltid att höra av sig till företagen och fråga vad de tycker. Jag får en känsla av att de inte gillar det och således bör de ha ett par advokater som kan ta tag i saken
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
var det jag hoppades höra jonny, tack
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har du tittat på HP:s Creative Resource Library t.ex.? Finns här.
Följer man deras avtal gällande användandet så är det inga problem att ha loggorna på sina sidor. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|