FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen.
Ni kanske tycker att jag börjar bli lite tjatig, ursäkta isåfall ![]() Men det är så att jag har jobbat ganska mycket med att förbättra min site för att Google ska ranka upp den. Men alla mina förbättringar tycks vara verkningslösa då min ranking inte har förbättrats. Känns som jag har gjort det mesta jag kan komma att tänka på. Dock är min pagerank fortfarande låg, men de jag konkurrerar mot har inte högre ranking. Funderat lite över textmängd på sidorna ... men tycker det är ganska ok. Kanske använder jag mitt huvudkeyword lite ofta? (tandblekning) Sidans adress är http://www.vaga-le.se Och sökordet som jag är överlägset mest intresserad av är: tandblekning. Tacksam för alla hjälpsamma tips jag kan få då jag inte vet hur jag ska gå vidare från min nuvarande position. (skit att jag stavade fel i rubriken :angry: ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
När gjordes ändringarna och vilka är de?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har gjort diverse förändringar under längre tid men den senaste gjordes i månadsskiftet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Detta månadsskiftet?
Jag undrar fortfarande vad förändringarna är. Svårt att säga varför du inte rankar bättre om man inte vet vad som förändrats. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Under de 3 senaste uppdateringarna (1-2 månader) har det slipats på följande:
Description: (använda nyckelord baserat på innehåll). Titel: (använda nyckelord baserat på innehåll). Keywords: (använda nyckelord baserat på innehåll). Lägga CSS-koden i egna filer. Lägga rubriker i <h1> (Hade inte det innan). Texten som löpande text. (Hade inte det innan). Lägga keywords i länktexten. Nyckelord i början av texten på varje sida. Sitemap har lagts till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jobba med inlänkar. Det är det som är viktigt i detta läget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
ok så du tycker sidan verkar bra i övrigt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har inte kollat i koden, men spontant så skulle jag köra off-site som prio.
Lite H1 på viktiga ord, rätt ord i titeln och lite lagom keyword-densitet är inte så svårt att röra ihop om man redan har grymma inlänkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
varför inte använda blekttand.se eller blektatander.se eller vitatander.org istället?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Den 27/2-06 skrev du följande: Citat:
Citat:
På creowebs förslag skrev du Citat:
Om du vill ha hjälp får du väl faktiskt följa de råd du får. Sedan kan man ju undra hur snabbt du tror att det skall gå egentligen att få full effekt på en optimering? Undrar också vad det är för redirect som är gjord på sidan du anger. |
||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|