FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Behöver lite feedback till min och min kompis relativt nystartade djurrättssida http://www.animalsavers.tk .
Designen är väl inte den mest avancerade med det är mest fokus på innehållet, designen är ju inte det viktiga i det hela. ![]() Har ni någon bra idee hur vi kan utveckla vår sida och fler sätt som vi kan hjälpa djuren på? Mvh Jennifer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som tycker något? Vill ha både ris och ros.
![]() Säg gärna vad vi kan förbättra, vad som MÅSTE förbättras, vad som är bra men kan bli ännu bättre och så.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ok då, om vi struntar i designen och optimeringen och bara ser till innehållet så tycker jag som inte har något emot, pälsar, kött eller djurförsök (menar inte att starta en debatt med det) att det är för många pekpinnar och negativt innehåll.
Citat:
Du presentera bara elände och problem - Var är det postitiva? Vilka alternativ finns till att använda päls? Är verkligen alla människor lika grymma, finns det inga föredömen? Vilka framsteg görs? Men om du nu vill köra eländesspåret fullt ut, så lägg upp lite "gulliga" bilder på katter, hundar, minkar etc på första sidan och visa sedan hur de behandlas av pälsindustrin. Det skulle ge mer effekt. Edit: Ok jag kastar lite sten i glashus men tanke på budskapet i min signatursida :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej. Vad kan man börja med istället? Det var bra förslag det där med både söta och hemska bilder
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
vidarebefodrare, |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo webbhotellet är väl kanske int det bästa, men vi ska skaffa ett bättre sen och så ska vi även skaffa en riktig domän sen också. vi har bara en .tk för tillfället. Men när vi köper wbbhotell så köper vi nog b-one men då kommer det att bli strul med databaserna eftersom jag använder .mdb databaser och b-one bara mysql. :P Jag fattar ärligt talat inte riktigt det där med mysql och phpmyadmin.. hjälp? vart annars kan man lägga upp fär man kan ha .mbd? Fasst det får inte vara för dyrt. B-one är billigt och vi behöver något som är billigt! Eller hur ska man göra?
Hjälp med det tack, och fortsärr skicka feedback! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
som tillåter .mdb databaser Kanske ngt dyrare än B-One men min erfarenhet säger mig att det som är billigt på B-one nu kan bli en dyr historia sen, Och bara att ha en "bra support" som är hövliga är värt en hel del ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad tycks om den nya designen? Bättre, sämre än den förra? Om ni inte såg den förra så bara säg vad ni tycker om den. Jag har inte hunnit anpassat allt än efter den nya designen ifall ni tycker att jag inte ska använda den så vissa saker tex gästboken är som den förra designen. Ser allt bra ut eller ser något konstigt ut? Det ser bra ut i IE men hur ser det ut i andra webbläsare? Funkar allt?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|