FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilken betalningsform är bäst att ha på en tjänsetesida med andra företag som kunder?
(i mitt fall ska jag ha en jobbsite som ska ta betalt av företag för annonser) Och finns det några bra lösningar för att integrera den betalningsformen i sin site? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstod ni inte frågan?
Vilken betalform föredrar företag? Om faktura som jag tror är det dom helst betalar med så undrar jag vilket är det bästa sättet att få det automatiskt t.ex att fakturorna skickas via mail och annonserna godkänns när betalningen är mottagen. Undrar även hur man får det att gå på några minuter istället för några dagar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Faktura skulle jag välja.
Kunden ska kunna välja om dom tar emot faktura per e-post eller vanlig post. Om annonserna finns på dina egna sidor och du egentligen inte har någon direkt kostnad för annonsen så borde den aktiveras direkt. Varför ska jag lita på dig om du inte litar på oss? Visst du kanske åker på några minor men dom som handlar av dig och är seriösa uppskattar att saker och ting händer direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Faktura är den ända vägen att gå enligt min mening!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej! Som jag också tänkt då.
Hur fungerar det där med fakturor? Går det att få det automatiskt utan att behöva anlita ett företag som tar en viss % av inkomsterna. Ska man kanske begära organisations.nr som sparas så att man vet att det är ett företag och så att sidan minns att det här företaget är en seriös annonsör och kanske passerar en eventuell verifieringskö. Bara lite tankar som flyger förbi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
vad kostar varje faktura för mig med frakt, brev o allt.. finns det något företag som endast står för sjävla utskrivningen av fakturor samt postar dem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har för mig att Posten erbjuder liknande tjänt men det kostar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|