FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag reggade allaboutsweden.com för ett tag sedan med hopp om att släng upp lite info om Sverige.
Men som så många andra gånger rann det ut i sanden till fördel för andra projekt. Så vad jag vill göra är att byta denna domän mot en permanent länk på en svensk PR5 sida. Max 20 utlänkar. Jag vill att länken går antingen till obl.se eller bigsize.org. Någon intresserad? Kom med förslag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
smart idé, men vad hände om den nya ägaren säljer/lägger ner sin sida med din länk på?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är villig att betala alla räkningar för domänen i framtiden fram till dess att motparten inte vill, antingen länka till mig eller ha kvar allaboutsweden.com
På så vis har jag kontrollen om motparten drar sig ur. Givetvis kan jag skriva ett kontrakt som tydligt förklarar villkoren för allt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad irriterande, ibland skriver jag långa meddelanden som bara försvinner när man trycker på svara. Blää. Händer det för andra?
Till ara. Nej. Absolut inte! Jag tänkte bara att det var ett sätt för båda parter att ha kontrollen över varandra. Det finns säkert bättre sätt att lösa det hela på. Tex om du som intressant skriver ett kontrakt om att tillbakalänk skall finnas så länge som allaboutsweden.com används. Jag kan även tänka mig att godta en länk på förstasida på självaste allaboutesweden.com som utbyte. Med villkor att något verkligen görs med sidan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|