FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
hehe.
Kan USA så kan vi i Sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Konflikter i stadsmiljö är nog en av några scenarior en modern soldat råkar ut för.
Men med tanke på att jag ser 10 pansarskott på bilden så antar jag att de förväntar sig att möta fientligt pansar i staden... kanske inte direkt händer i sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Hänger inte riktigt med
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mysigt, vekar vara stadsskytte..
Bilderna tagna i stockholm? Gjorde själv min lumpen där, väldigt roligt att framrycka på södermalm. Damerna verkade lite upprörda ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har inte sett någon sådan här aktivitet på de 12 åren jag bott här så det var lite överraskande att dem dök upp. Men dem är 80 till antalet och ska syssla med detta i 48 timmar i området. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vill ni se mer så är stockholmstrakten intressant v11. Slutövning för arméen med krig bl.a. i frihamnen och på kungsholmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Vet du var på kungsholmen de ska hålla till? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ang. v11 så bör det bli någonstans i den västra delen om jag förståt det hela rätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har själv haft övning i stad (Boden) riktigt kul att se reaktioner...fast däruppe såg det ut som det vore nån form av allmån aktivitet....stod folk utefter gatorna och tittade på och mer eller mindre hejade på ....
stridsvagnar mm rullade på gatorna... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|