FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad finns det för olika företag som säljer tjänser inom kreditkort- och mobiltelefonbetalning ?
Själv använder jag DebiTech men kanske vet ni några bättre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samport/Telluspay (www.telluspay.se) men dom är inte att rekommendera!
Wallit.se, paynova.se mm Hur är debitech? //Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
varken wallit eller paynova eller debitech har mobila betalningar. Telluspay är dem enda som kan leverera en komplett betallösning, dem är helt suveräna på hanteringen av betal och kreditkort, dock har dem en mkt lång utbetalningsperiod på telefonbetalningarna, jag tror den ligger på 90 dagar eller något. Utbetalningstiden för kreditkort är dock 1-2 bankdagar + att tjänsterna är mkt billiga jämfört med andra leverantörer. Vi på TelisSonera har tittat både på debitech och netgiro men beslutade oss för Samport telluspay. Vi har haft dem nu i 2½ år och är jättenöjda. Vad hade du för problem med dem programmer? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
om vi säger att jag har ett konto på paynova.se
dom som köper av mig måste inte dom ha ett konto där med? eller skapa ett innan dom betalar? precis som på paypal? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo
Någon som vet vad paynova tar om man vill andvända dem? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ta kontakt med dem ... det gjorde jag för ca 7 månader sedan.
Dem påstår att dem inte har några fasta månadsavgifter men om du läser kontraktet som du får så kan du se om att om du inte säljer för minst 500kr ex moms via paynova så kommer du blir debiterad mellanskillnaden med andra ord det blir en slags månadsavgift ändå om du nu inte råkar komma upp 500kr... Det var min kommentar ... Lycka till! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
och företag som TeliaSonera kräver 40 dagar netto på fakturor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag vet så ska Viatel.se erbjuda telefonbetlaningar utan vare sig start- eller månadsavgift.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|