FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej på er!
Är Wopsa ÅF-konto värt att satsa på? Erfarenheter? /Marcus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lite svårt att veta om det passar just dig, du har inte angett några behov eller krav.
Servrarna är väl usa-placerade om jag inte är helt ute och cyklar och det är ju en nackdel enligt vissa. (Att servrarna är utomlands alltså ;) ). Annars tror jag du nog får vända dig emot wopsa-kunder för jag kan nog gissa på att ÅF-konton är på samma servrar eller åtminstone på liknande servrar i samma hall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hmmm... nej några särskilda krav framgår inte, men vi kan säga så här:
På pappret verkar det bra, men är det bra. Har testkört ett konto hos dem, och det verkade fungera bra. Rimliga svarstider, måste jag säga (Hade onda aningar om USA-placerade servrar... men det var riktigt snabbt). /marcus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör själv wopsa har aldrig varit så nöjd som nu :) så wopsa kan jag varmt rekomendera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Lättare att avgöra vad du vill uppnå med ditt val.. Annars är Wopsa bra enligt min erfarenhet också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
jag har också min hemsida hos wopsa och dom är verkligen bästa webbhotellet hittils enligt mig! Bra och snabb support, snabb server(trots att den ligger i USA), bra priser m m. mvh Alex |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gammal tråd framletad av någon rastlös
![]() Wopsa kommer eventuellt att skaffa servrar i Sverige under första halvåret av 2006... Bra webbhotell enligt min mening. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|