FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Aftonbladet.se lanserar PLUS – sju nya betaltjänster.
Därmed försvinner gratistjänster som tvtablån etc ... Dating Mat Kändisar Tv-tablå Spel Prissättningen: 129 kr : 3 månader 298 kr : 12 månader WN
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror du detta kommer att påverka antalet besökare till din site, www.tv.nu?
Skulle vara kul att kolla det. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Däremot tycker jag att det är en mycket intressant utveckling, då aftonbladet är en pionjär på det svenska internet. WN
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dom har ju redan tagit betalt för sina reseguider ett tag och har väl märkt att det finns slantar att tjäna.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar om dom tar bort sina pop-up och banners på dom avdelningarna :unsure:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säger lycka till och jag kommer inte att betala.. De smarta använder Google istället för att betala.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
WN
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tror det här är vägen framåt. Vi kommer få se allt mer hur websajter tar betalt för tjänster utöver grundutbudet. Små betalningar, prenumerationer.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
30 kr : 3 månader 100 kr : 12 månader så kanske. |