FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
För någon månad sedan sålde vi Bangkok.nu till en medlem här. Nu är det dags för Thai.nu (Domän, Webbplats och Facebooksida ingår): - Sidan har varit uppe sedan 2004. Domänen och sajten är således fjorton år gammal. - Besökarantalet på sajten varierar ganska kraftigt från månad till månad. Det senaste året har den haft 6000-22000 unika besökare per månad. - Om sidan mobilanpassas och arbetas lite, kan den utan problem erövra riktigt fina placeringar i sökmotorerna, som den hade under guldåren. Redan i dagsläget ligger den bra till på en hel del relevanta fraser och ord. - Som bäst tjänade vi ca 15000 kr i månaden via hotellbokning och annonser på sidan. Vi har sedan några månader avaktiverat hotellbokningen, pga att den gamla PHP-lösning vi DÅ använde visade sig kunna sprida malware. Man kan givetvis implementera en ny bokningsservice. Även gratis. - Facebooksidan har ca 5000 följare / likes. Prisförslag: 90.000 SEK, eller bud. Jag svarar endast på frågor via meddelande.
![]() |
|
|