FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kollar intresset för min bilduppladdningssajt. Har alldeles för många projekt för att hinna göra det jag tänkt med sajten, men trots det så har den legat och rullat in pengar stadigt sedan 2012. Totalt cirka 115 000 kr. Säljer den gärna men inte för skambud.
Sajten ligger etta på svenska google för flera populära termer. För snart ett år sedan bytte den namn till ett mer internationellt sådant, givetvis med korrekta 301or för att inte märkbart påverka besöksantalet. Allt är byggt från scratch i PHP och MySQL. Ett eget webadmin finns där man kan granska bilder och kommentarer vilket brukar ta endast någon minut per dag. Sidan har cirka 2300 registrerade medlemmar och 150 GB med bilder. Den är hostad hos Binero med låg kostnad på 219kr/mån. Stor potential finns om man jobbar aktivt med den och kanske snickrar appar för uppladdning. Som mest har sajten dragit in över 5000 kr på en vecka pga någon enstaka viral bild Frågor eller bud via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sajten är ännu till salu. Fick ett par bud tidigare i år men blev aldrig någon affär. Så skicka mig ett PM för mer information!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nuvarande bud är på 5 000 + moms. Sista chansen att buda, annars går den till fyndpris =) Jag har fått annat jobb så måste göra mig av med mina bisysslor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur ser inkomsterna ut senaste 6 månaderna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Sajten är såld
|