FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Önskar få veta fast pris för att ta fram följande sida:
Reward/cashback-sida skriven i PHP med MYSQL - Simplifierad: * Användare ska kunna registrera sig med användarnamn, epost samt personuppgifter som adress, ort och nummer. Bekräftelse via e-post för att aktivera konto. * Adminpanel där jag jag kan lägga in kampanjer från följande nätverk: - Adtraction, Adrecord, Tradedoubler med fungerande callback. - Ska kunna ställa in hur mycket poäng en användare får för att slutföra en kampanj och poängen ska automatiskt läggas till genom nätverkens callback - Enklare textbehandling ska finnas så att jag kan skriva beskrivning och lägga till bild för en kampanj. - Jag ska kunna ta bort/lägga till poäng manuellt i adminpanelen - Stänga av användare i adminpanelen - Shop där man löser ut sina poäng mot saker jag lägger in. - Ska kunna ställa in vad varje sak kostar i poäng, som då dras från användaren - Värvningslänk - Folk ska kunna värva andra och jag ska kunna ställa in vilka kampanjer som personens värvningar måste slutföra för att man ska bli belönad med poäng. Vill kunna se statistik hur många värvningar per person och hur mycket personens värvningar slutfört. - Sidans kod ska vara välskriven och garantera att folk inte kan hacka sidan. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|