FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag säljer nedanstående sajter.
- Priserna är exkl moms och är redan prissänkta från tidigare utskick. - Priset är först till kvarn (jag väntar inte in budgivning). - Viss rabatt kan utgå om du köper fler sajter samtidigt. - Statistik och intäkter hittar du på wallcloud.se/sajter-till-salu/ (scrolla nästan längst ner) Sajterna: - ListenToLaughter.com (sajt om och med skratt, varit med i Metro): 4.000 kr - Sömntabletter.nu: 3.000 kr - Nikotinmedel.se (sajt om sluta röka-produkter): 2.000 kr - Luktar.se (länkbetessajt. Inkluderar en rad liknande domäner.): 2.000 kr. - Fettsugen.se (länkbetessajt som hade 10.000 besökare första veckan): 1.000 kr - Datorminnen.se (sajt för att byta länkar i nuläget): 1.000 kr - Ifyoudidntgetit.com (länkbetessajt): 900 kr - AllConfigurators.com (mjukvara): 900 kr - Videokonferenssystem.com: 900 kr Kontakta mig på christoffer @*wallcloud.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan erbjuda rätt saftig rabatt om du köper flera sajter. Ge mig ett bud så kommer jag ta ställning till det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nikotinmedel.se
Sömntabletter.nu ListenToLaughter.com sålda... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har tagit bort och lagt till lite och det som nu gäller är:
1. Fettsugen.se 2. Ifyoudidntgetit.com 3. Smsforum.se Dessa säljs i ett paket, och bara som ett paket, för 900 kr + moms för alla tre sajter. Samtliga är php-sajter. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|