FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
För några år sedan ville jag hjälpa frugan att boka upp sina kunder. Så jag skrev ett litet bokningssystem för skojs skull. Nu några år senare så har det blivit väldigt seriöst med ett användar- och medlemshanteringsystem med kalendrar för tidsbokning/gruppbokningar och därtill integrationer av olika slag, t.ex Fortnox (fakturaunderlag), Tidomat SmartOne (inpassering), SMS påminnelser mm. Det finns även en app för iOS och Android som kunder kan använda för att boka upp sig via. De klienter som använder systemet idag är väldigt nöjda skall sägas! Jag har nyligen öppnat hemsidan och satt en "Beta-"stämpel på systemet för att få in fler testare. Systemet är kostnadsfritt iaf minst till 31 mars 2016 har jag bestämt då systemet behöver nå en officiell release. Det jag söker är antingen en investerare eller någon som känner att detta kan vara något att satsa på. 80-90% av koden är lagd, nu är det dags att få ut det brett och ut på marknaden. Eller ser du annat? Allt är av intresse här. Läs mer på hemsida (provisorisk): www. boka - nu .se Ta kontakt här eller via email på info at cednet.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|