FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
gå in på http://fotografper.se/portfolio.php
så ni det se inte alla snygg ut det blev så när jag la in codern. så vad ha jag gjord för fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur skall ngn kunna veta det? Vi har ingen aning om hur DU vill att det skall se ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Per Nordin i farten igen..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vill absolut inte vara taskig men felet du gör Per är att börja försöka när du verkligen inte kan eller vill försöka lära dig. Varför inte hyra någon som gör jobbet åt dig här på wn eller något annat ställe.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej Per,
Det verkar som du har fixat felet redan. Eller?! Kul att du kör vidare inom webb och foto. Lycka till i framtiden.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
få in light box att fungera. jag gjord som det stog men det fungera ändå inte. och ni kan gå in på http://fotografper.se/portfolio.php så se ni själva och undra vad jag ha gjord för fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Kommer upp en bild på Cozmoz i Borlänge då. Om problemet är att det är en länk istället för miniatyrsbild på sidan så beror det på att du bara skapat det som en länk till en bild, inte som någon sorts bild. Kod:
<a href="images/1.jpg" data-lightbox="image-1" data-title="My caption">Image #1</a> Detta är enkla saker. Jag skulle rek. att du läser på lite om html/css för att komma igång och få kunskap. Du verkar vilja ha hjälp med mycket om man kollar ditt tidigare konto du hade här på wn. Senast redigerad av Lidback85 den 2015-04-15 klockan 10:02 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
hur gör man <a href="images/1.jpg" data-lightbox="image-1" data-title="My caption">Image #1</a> så man använda miniatyr bild istället för text länk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du verkar inte ha någon motivation alls att ens försöka dig på problemet. Vill bara ha kodsnuttar serverade på silverfat.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|