FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej
Jag har en datingsida hos datingfactory.com i dagsläget, sidan har 533 medlemmar och 449 live medlemmar, i dagsläget har sidan en återkommande inkomst på 6517.13 (Recurring & renewal payments amount) varje månad, sidan får in mellan 2-3 nya medlemmar varje dag, och mellan 70-100 visningar per dag. Jag har inte gjort någon SEO på hemsidan. Sajten ligger även nummer 1 på sin main keyword och har gjort det sedan starten i July 2014 utan att jag gjort någoting på sidan. Den här sidan har riktigt bra med potential för den som är intresserad av dating/sex branchen. Domänen har även länkar från expressen och aftonbladet bland annat. årsinkomsten på sidan är 78.204 kr och jag säljer hemsidan för 50.000 kr, innehar även F-skatt. Vid intresse kontakta mig via PM för mer information om exakt vilken sida det gäller och statistik. Mvh Henokk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har tyvärr värderat sidan lite högt, så priset sänks ner till 20.000 kr. detta inkluderar hela mitt datingfactory konto. Det finns även möjlighet till att få inlogg till mitt konto så man själv kan se hur det ser ut.
mvh Henokk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett bud på 10.000 kr har nu inkommit, auktion är öppen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Månadsinkomsten på sidan är 2000 kr inte 6517.13 kr. Sidan har ännu inte varit aktiv i ett år, ber om ursäkt för felaktiga uppgifter
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Sajten är nu såld för 30.000 kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
varför fick jag inget info pm som jag frågade efter??
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|