FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tidigare har jag skickat mina kunder till CityNetwork men det finns nog bättre alternativ. Vart skickar ni andra era kunder?
Vilket webbhotell är ett bra val för svenska kunder? Betalar de bra så är det en fördel men framför allt vill jag kunna skicka kunderna till ett stabilt webbhotell som inte saggar ner alltför mycket. Bra är också om det är användarvänligt då en del kunder är nya vad gäller hemsidor/webbhotell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rekommenderar aldrig webbhotell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Men det finns kunder som i princip aldrig har hört talats om webbhotell tidigare. Vad gör ni då? Hänvisar dem till Google bara?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förklarar vad det är och hjälper dem att registrera sig för ett, eller erbjuder att ta hand om den biten åt kunden istället, för en kostnad då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vet ett svenskt webbhotell som jag aldrig skulle rekommendera iaf!!
Är av en händelse passivt inblandad i två helt separata ärenden hos ett och samma webbhotell just nu och maken till "service" trodde jag inte var möjlig. Totalt falsk marknadsföring, extremt underbemannad och eventuellt okunnig support. Visst finns det en livechatt i kontrollpanelen men den stängs ner när man provar att använda den så att chatten förvandlas till ett supportmail. Sån marknadsföring ställer bara till stora problem för kunder. Jag ska inte skriva nått webbhotellsnamn nu men det borde finnas en varningstråd här på WN tycker jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kan gärna varna mig via pm
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lägger kunderna på egna servrar istället och tar årsavgift/webbhotell istället för att ge bort de pengarna till någon annan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |