| FAQ | 
| Kalender | 
|  | 
|  2015-02-06, 00:35 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Nytt topprekord i domänvärlden... Kinesiska Qihoo köper 360.com för motsvarande 140 miljoner kronor! Vodafone sålde... 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-06, 08:48 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Kinesiska marknaden är fullkomligt överhettad. Synd att man inte köpte fler ultrapremium  .com.  Så korta som möjligt. Har några få och buden från Asien är ca 8-10 ggr högre än när USA var som hetast. Undra vart det här kommer att ta vägen. 
				__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-14, 09:39 | #3 | ||
| 
 | |||
| Medlem | Citat: 
   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2015-02-14, 11:02 | #4 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Jag har inte sålt nåt än. Men det har visat sig att en av mina com domäner betyder "to go" på kinesiska. http://dictionary.hantrainerpro.com/...tion-qu_go.htm

__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |