FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För längesedan så fick jag en länk ifrån en som hjälpte mig med en grej.
Och han hade en till länk (samma länk med bara ett kort tillägg på) på den andra länken med tillägget gjorde att jag kunde läsa php filen som en textfil. men vad var det han la till efter länken? Det var något enkelt med 2-5 tecken bara som typ # #? #1 =1 #= Ja alltså nu hittade jag bara på, men något sånt enkelt var det iaf, har googlat och hittar inget. Visserligen går det inte på alla php filer/servrar (beroende på hur servern är inställd) men på vissa går det och jag hittar inte vad det var för tecken. Senast redigerad av Leon den 2015-02-12 klockan 14:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det kanske det var, inte helt säker, men det funkar iaf tyvärr inte nu på det jag ville ha tillgång till idag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Gårt att lösa på många sätt, men .phps är det enda som är någorlunda standard. Vill du fulfixa kan du köra en highlight_file() i en PHP-fil.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Möjligtvis ~ du refererar till? Givetvis kommer detta inte fungera på den allra största majoriteten av sajter, men det förstår du säkert själv, men vet att någon Wordpress-version hade, av någon anledning, gjort en backup av wp-config.php och döpte till ~ på slutet. Är det den du syftar på?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|