FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har knytit en domänblogg till min kommersiella domänsida: http://www.yenit.com/domanblogg (jag översätter även till engelska i detta nu). 1. Jag ville ha designen lite retro, men kanske blev det för mycket? Känns den FÖR mycket 2004, istället för 2014? 2. En domänblogg kan ju bara vara aningen intressant för de redan inbitna, men vad tror ni om upplägget? Funkar texterna? Borde jag koncentrera på annat? Är det så torrt och tråkigt att även domännördar flyr fältet? 3. Först tänkte jag lägga in lite bilder, men bilder på domäner eller domainers??? hur roligt är det?! Kanske lägger jag in någon bild från kontoret etc ibland, men annars känns det som fullständig meningslös utfyllnad. Vad tycker ni? Tacksam för alla former av feedback. God fortsättning på er!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tackar! Väldigt kul att höra.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det är kul att du börjat blogga följer gärna men skapa gärna ett rssflöde så man vet när den uppdateras.
Hur du skriver är ju egentligen upp till dig, vad det är du vill förmedla är ju det väsentliga egentligen. Rapporterande är det inget fel på. Du har ju dessutom fått fram info som jag missat på andra bloggar (jag följer 20-30st). Men ser också gärna lite mer djupgånde personliga reflektioner om domäner då du har en mycket intressant syn på domänmarknaden. En bild då och då förgyller (oftast) för ögat så det inte bara blir en vägg av text. Tycker det är bra med ett unikt utseende på bloggen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Det var verkligen konstruktivt. Jag skall ta till mig av detta!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkligen roligt att läsa din blogg! Fortsätt med sålda domäner, tycker det är sjukt intressant att se vad olika domännamn går för. Ett tips är att följa Mike Manns försäljningar som också är ganska sjuka och kanske lägga till dom i bloggen. Han brukar posta dom på sin facebook.
Designen är det inget fel på då den känns unik. Skulle önska att du kanske bloggade oftare än 2 gånger i månaden men det är helt upp till dig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jättetrevligt och konstruktivt här med! Tack! Mike Mann följer jag på FB. Bra idé. Dessvärre har jag så mkt att fixa med så det blir nog dessvärre bara nya poster varannan vecka till att börja med. Mer kan komma framöver.
![]() |
Svara |
|
|