FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Blandade domännamn till salu Startbudet för samtliga är 250 kronor, men somliga har jag ett "dolt" reservationspris för. Det finns inget egentligt slutdatum, utan om jag får ett bud så kommer jag klart och tydligt redogöra för detta i tråden, eller till den presumtiva köparen. Många av domänerna har dock ett köp-nu-pris! För bud eller frågor, PM:a eller mejla till: [email protected]. - Moonparty.com - Vikingdivers.com - Reklambyra.net (köp-nu-pris: 500 kr) - Khaosanroad.net - Standupcomedy.info (köp-nu-pris: 300 kr) - Icehockey.training - Dumbbell.training - Indoor.training - Treadmill.training - Senior.training - Protein.training - Hostels.today (köp-nu-pris: 300 kr) - Hamburger.today (köp-nu-pris: 300 kr) - Unitedstates.buzz - Unitedkingdom.buzz - Bangkok.camp (köp-nu-pris: 400 kr) - Thaiboxing.camp - Losangeles.camp (köp-nu-pris: 400 kr) - Sanfrancisco.camp (köp-nu-pris: 300 kr) - Icecream.center (köp-nu-pris: 300 kr) - Island.center (köp-nu-pris: 300 kr) - Taco.center (köp-nu-pris: 300 kr) - Poker.solar (köp-nu-pris: 300 kr) - Effective.support (köp-nu-pris: 300 kr) - Phones.land (köp-nu-pris: 600 kr) - Blommor.florist (köp-nu-pris: 1000 kr) - Yoghurt.glass (köp-nu-pris: 300 kr) - Tranings.tips (köp-nu-pris: 600 kr) - Roulette.company (köp-nu-pris: 300 kr) - 250.bike (köp-nu-pris: 300 kr)
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-10-18 klockan 14:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Bud på: Icehockey.training och Tranings.tips är noterade.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Icehockey.training preliminärt såld.
![]() |
Svara |
|