Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vi står inför expandering och söker nu designer och programmerare för uppdrag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-10-06, 12:07 #1
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2010
MKÖ MKÖ är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2010
Standard Vi står inför expandering och söker nu designer och programmerare för uppdrag

Om oss
Vi är ett nischat rekryteringsbolag inom tekniksektorn som jobbar med rekrytering i form av headhunting och search. Med detta så bedriver även Nordens ledande karriärportal inom vår nisch. Vi startade 2011 och står just nu inför en expandering och förnyelse av vår verksamhet.

Expanderingen
Vår expandering innebär att vi ska ta åt oss en större kundkrets bredare runt om i norden. Samtidigt ska vi öka användarvänligheten i vår karriärportal, med detta står vi inför nya utmaningar gällande design och system och det som kommer därtill.

Vi söker just nu en designer och en programmerare eller en person som kan utföra bägge delarna själv eller via underkonsult.

Våra krav och din bakgrund
För att du ska bli tilldelad uppdraget så lägger vi stor vikt på vem du är som person och dina egenskaper inom framtagning av design samt programmering.

Vi ser att du
  • Har jobbat med relativt större projekt tidigare
  • Ska vara med och skriva spec-lista och samtidigt brainstorma med oss
  • Har god kännedom och dokumenterad erfarenhet inom branschen
  • Är framåt och fullföljer dina åtaganden
  • Kan uppvisa referenser
  • är Social och kommunikativ samt har en tillgänglighet

Ansökan för uppdraget
I första hand skickar du dina kontaktuppgifter via Webmaster Network.
När du kontaktar oss via WN, så vill vi ha dina referenser samt vad du bemästrar inom design och programmering. Berätta gärna lite mer om dig själv gärna.

Ersättning mm
Vi kommer inte besvara meddelanden och e-post i stil med
Citat:
Hej xD jag har jobbat med design rätt länge och är duktig på det, hur mycket vill ni betala?
eller

Citat:
Hej, jag driver en liten firma som jobbar med allt från design till marknadsföring till programmering och trycker visitkort
eller

Citat:
Jag kan göra uppdraget jag tar 1000 kr /h
Det vi söker är det du ser ovan, så läs igenom annonsen noggrant. Vi tar ett första möte och därefter väljer vi om vi ska jobba med dig/er. Betalning pratar vi om när vi kommer långt in i processen så vi alla vet utifrån kravspecen vad som skall göras.

Med detta så det även ett sekretessavtal som måste skrivas under.

Vänligen återkom snarast

Vår deadline är runt årsskiftet.

/Gabriel
MKÖ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017