FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det har varit mycket webbhotell-klagomål här på WN den senaste tiden, inte minst beträffande supportärenden. Igår ställde jag två frågor till Loopias support och fick svar inom en timme. Självfallet är detta ett statistiskt undermåligt antal kontakttillfällen för att dra några självklara slutsatser, men det verkar onekligen bra. Jag tycker övriga (större) aktörer i Sverige borde anamma en liknande policy. Heja Loopia, fortsätt så!
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Dra på trissor! Nu fick jag svar från Crystone också... Även det gick på färren än 12 timmar. Heja Crystone! Också.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia har alltid haft helt sjuka supportärende tider, ibland får man svar bara några minuter senare, rekordet för mig är under 5 minuter men majoriteten är inom en timme. Loopia har alltid varit bra när det gäller support
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte annat än hålla med! Loopia har alltid varit bra när det gäller supporten.
Roligare med trådar likt dessa än majoriteten av de andra :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att höra. Dock så har Loopia börjat ta betalt för domän konton. Det har jag aldrig varit med om att en registrar gör tidigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Även Binero har ju tidigare annonserat att de ska införa DNS paket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill även hylla Oderland för snabba svar! Ner till 20 min idag!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|