FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Har inte kunnat logga in på GSERP sedan imorse, och tråden som fanns här på WN verkar vara borttagen (hittar den iallafall inte). Vad har hänt med GSERP? Mvh Z |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gserp kommer att konvertera alla som de tycker passar in på deras nya tjänst som heter wincher (wincher.com). Vissa får vara kvar på Gserp, andra inte.
Det kan hända att ditt konto är raderat. Mitt fungerar dock bra men även det kommer att försvinna inom kort. Så här säger ansvariga på Gserp på ett annat forum: Citat:
Senast redigerad av DavidEW den 2014-07-29 klockan 11:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har fått mitt konto konverterat efter manuell hjälp då jag anses ha ett stort konto. Problematiken för dom som har flera domäne (över 20 styckna) så funkar inte riktigt deras nuvarande prismodell.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
20 domäner med obegränsat antal sökord kommer idag landa på strax över 40 euro. Det priset anser vi är konkurrenskraftigt. Särskilt eftersom man kan ha hur många sökord man vill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har också fått mailen om att bli konverterad. Jag har 11 domäner på mitt konto och 25 euro per månad känns lite dyrt.
Sedan tycker jag att det här som står i mailet nästan är lite komiskt när man blir konverterad in i en betaltjänst med 30 dagars gratis prövotid(som dessutom även nya kunder verka få: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Känner samma, 10% av det skulle jag kanske betalt för autogoogling. Jag räknar kallt med att en liknande tjänst kommer upp inom några veckor. Om än lite avskalad. Jag skall erkänna jag är lite besviken, gserp var en av få webmaster-tjänster eller rent av tjänster på internet jag kunde tänka mej att betala några euro för. Wincher gillade jag inte alls.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
serpbook är i mina ögon fortfarande den överlägset bästa tjänsten inom det gserp / wincher erbjuder
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|