FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tja,
Idag passerades milstolpen 1,5 miljoner registreringar. Svenskarna ligger dock efter genom att bara stå för 4318 stycken av dessa. ![]() Den mest populära gTLD:n worldwide är .xyz och i Sverige är det .today De toppdomäner som det bara gjorts 1 registrering på från Sverige är Wien, Pink, Bid, Capital, Florist, Wang, Fish, Best. Personligen står jag för 31% av alla .limo-registreringar från Sverige.. men det verkar ju inte vara så svårt med tanke på hur oengagerade svenskarna verkar vara på att registrera gTLDs. ![]() Senast redigerad av tartareandesire den 2014-07-12 klockan 23:17 Anledning: Länk borttagen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan det vara så att du har missförstått begreppet gTLD? Om inte .com, .net & osv har tokcrashat under veckan finns det betydligt fler aktiva registreringar :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
plus några hundra av en thailandsvensk...
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dock har ca 85% av .XYZ delats ut "gratis" till Network Solutions-kunder, utan att de beställt något.
Men trots detta har .XYZ lyckats bra och är väl den nya gTLD:er som expanderar snabbast.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När jag såg trådnamnet tänkte jag att det kanske handlade om 1,5 miljarder, men det skulle bli lite väl många skräpkombinationer då... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|