FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag programmerar i Rails sedan 3.5 år tillbaka och håller på att utveckla en ny, större sida. Jag kan en del men är långt ifrån en expert men till denna sida skulle jag behöva kunskaperna från en Rails-expert. Jag behöver en Rails-konsult, inte direkt för att koda, utan mer för att rådfråga, bolla idéer och få lösningsförslag på speciellt kluriga frågor.
Det kan tex handla om att hjälpa mig med att: - Välja vilket admin-system som är bäst utifrån vissa specifikationer. - Förslag ur ett systemperspektiv hur man tex kan hämta feeds på bästa sätt. - System för att hämta information från Facebook. - Se igenom koden ur ett systemperspektiv och komma med förslag på förbättringar. etc. Jag tänker mig att det kommer röra sig om c:a 1-2 h i veckan, lite oregelbundet distribuerat. Emellanåt via mejl, emellanåt att vi ses (Stockholm). Jag vill helt enkelt se till att jag inte utvecklar på ett visst sätt för att det är så jag kan, utan för att det är det bästa. Mejla mig på [email protected] och berätta kort dina kunskaper inom Rails samt vad du tar per timme. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|