FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Google sänkte priserna på utrymme i sin tjänst Google Drive igår, nu kostar 100GB endast 1.99 USD per månad. 1 TB kostar 9.99 per månad. Riiiktigt billigt. Jag kommer definitivt att byta ut Dropbox, nu kostar 1TB hos Google i princip lika mycket som 100GB hos Dropbox.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kom ihåg nu att detta är google, dom lever på att samla information om dig och alla. Jag är själv sugen men vågar inte byta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Gratisalternativ: https://www.boxcryptor.com/en/google-drive I vilket fall, finns massa sätt att säkra sin molndata, om man nu orkar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder Wuala för arkivering idag, Dropbox för mer aktuell data och Time Machine för det löpande. Kanske är Google Drive platsen där man borde lagra dokument av olika slag, idag hamnar mycket i Evernote istället.
Svårt att få ordning på sitt digitala content, men jag har kommit en bit på vägen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Härligt att Google sänker priserna till vettiga nivåer. Blir nog en TB för egen del.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har börjat synka över allt från Dropbox till Google Drive, känns faktiskt riktigt bra. Lagring är så billigt numera att det bara var en tidsfråga innan någon aktör skulle utmana ordentligt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|